Yvonne en Martien Hermans

Foto’s:
102

Over ons

Wij genieten van het leven en hebben de laatste jaren het avontuurlijk reizen naar verre landen ontdekt. In 2015 voor de eerste keer kennis gemaakt met Zuid-Amerika waarbij we Brazilië en Argentinië bezocht hebben. Helaas moesten we deze reis door omstandigheden afbreken. Een jaar later hebben we het wonderschone Canada en Alaska bezocht. Nu gaat onze reis wederom naar Zuid-Amerika, Peru.

Over onze reis

Onze reis naar Peru begint op 2 september in Lima, de hoofdstad van Peru. Tot en met 24 september reizen we door Peru van de rotsachtige kust tot de hoge toppen van het Andes gebergte en de Inca cultuur naar de jungle, wildernis en ongerepte natuur van het Amazone oerwoud. Kortom we gaan Peru ontdekken en beleven!

Bezochte landen

Wij hebben 16 landen (7%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Brazilië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Oostenrijk, Peru, Portugal, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.